Výměna nebo vrácení zboží
Pokud vám Vaše nové zboží nesedí nebo zkrátka nevypadá podle Vašich představ, můžete je samozřejmě podle zákona do 14 dnů od převzetí zboží vrátit.
Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nenošené, nepoužívané, zabalené v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání. Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku můžete zaslat na adresu Bc. Lenka Štěpánová, Polní 420, 789 71 Leština
V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. V obou případech máme na vyřízení 30 dnů. Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit a vše nám pošlete na adresu Bc. Lenka Štěpánová, Polní 420, 789 71 Leština
Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte produkty a zboží upravit podle vlastních požadavků, vyrobit na míru se jménem, textem či motivem na přání jako individuální zakázka zejména uvedení vlastního textu, osobního motivu či nápisu, u zboží na přání a individuální zakázky, uvedení vlastního jména či textu, motivu…
Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží najdete ZDE.
Kompletní znění obchodních podmínek najdete ZDE.
Reklamace
Pokud má Vaše zboží nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle reklamačního řádu uvedeného níže. Pokud chcete zboží reklamovat, využijte reklamačním protokol a zašlete poštou na adresu Bc. Lenka Štěpánová, Polní 420, 789 71 Leština.
Zboží po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravíme a zboží odešleme zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.
Reklamační protokol pro zaslání reklamace naleznete ZDE.
Reklamační řád naleznete ZDE.